Sunday, December 6, 2009

ermm aku keliru menjadi buntu

awat tahh? antara kami dah lain, huh! semalam aku bengang tahap gila babis kat dia, awat tahh, then, aku ada ckp kat dy da lama kita xjumpa.. tp dy wat x taw ja bhai.. bengang2. dulu kami xpnah camni, tp sekarang dah len la weyh.. dy balik umah, langsung x pnah ajak aku dating dah. pelik2. napa jd lagutuh. dulu pantang balik. trus jumpa.. skarang dah len la weyh.. aku xtaw nak jd pa.. adakah ini cinta?? tp perasaan aku sekarang.. xpayah nak ckp la..
mcm2 ada..hahaha :( ahahaha selekeh perangai :) maafkan ayg? ayg sayang abg, tapi ayg berluka masa untuk memahami pngai abg sekarang. mmg abg dah len dari yang dulu..

tengsss sayang, i still love you!
Layaannnn lagu separuh jiwaku entah-afgan
minat gyle bab laguu ini :)
sedihhhh :)

No comments:

Post a Comment